ÅPENT KJØP OG ANGRERETT

Du har 14 dagers åpent kjøp og angrerett fra du har mottatt varene. Retur forutsetter at varen er ubrukt og i samme stand som da du mottok den.

RETUR I NETTBUTIKK

Hvis du ønsker å returnere varen i henhold til våre kjøpsvilkår, vil du få pengene refundert.

Pengene vil være tilgjengelig på kortet ditt i løpet av 3-5 virkedager. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du velger selv om du vil ha pengene tilbake eller bytte til en ny vare. Vi gir deg selvfølgelig gratis frakt om du ønsker å bytte i annen vare. Du vil få en e-post så snart vi har mottatt og behandlet returen din.

BYTTE AV VARER I NETTBUTIKK

Ønsker du å bytte til en annen vare, vennligst send en e-post til [email protected] slik at vi kan sjekke om vi har varen på lager, og holde den av til deg. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du betaler ingen ny fraktkostnad for bytteforsendelsen.

REKLAMASJON

Hvis du finner feil eller mangler ved varen du har fått tilsendt, ber vi deg sende en mail til [email protected] ifølge kjøpsloven, må du innen rimelig tid etter du oppdaget mangelen gi oss beskjed. Send oss derfor en mail med en kort beskrivelse av hva som er feil med varen, gjerne med bilde.

Ved spørsmål, vennligst kontakt oss på kundeservice [email protected], så hjelper vi deg!

Returadresse: Plystre AS, Karoline Kristiansensvei 5, 0661 Oslo

WE SHIP INTERNATIONALLY!

Posten First Prority Mail (A-Post):  9USD – 12 USD

International orders may take additional time to ship, let us know if you’re in a rush and we’ll do our best to accommodate that. Usually it can take ut to 10-20 days, depending on country.

Please understand that, due to the nature of First-Class Mail and international mail in general, it’s very difficult to track your international package. If you feel that it’s taking longer than it should to receive your order, contact us at [email protected] to receive your Customs number, which can sometimes be used within your country’s mail system to locate your package.

If you would like for your parcel to be tracked, please e-mail us and we’ll find a service to accommondate you. These services is for extra security and will also have another rate.

Unfortunately, we CANNOT be responsible for lost or missing international packages. All applicable duties, tariffs, and customs fees are the responsibility of the customer, and packages returned rejected because of tariffs will not be refunded for shipping.

Returns

Returns are accepted for products that are unused abd in original packaging within 14 days. Please e-mail us at [email protected] first if you want to return your order. Do not ship order back without emailing us first – we will return your package.

Sale purchases

All sale purchases are final sale, no returns.

Coupons

Purchases made with a coupon code discount may only be returned for store credit.

Payment

Acceptable forms of payment via Paypal – include Visa and Mastercard. We are also able to invoice you but won’t ship your order until payment is received.

Exchange

We are unable to offer exhange at this time for international orders.

Our return address is: Plystre AS, Karoline Kristiansensvei 5, 0661 Oslo

Har du noen spørsmål angående retur eller bytte? Send oss en melding via kontaktskjema under: /
If you have any questions regarding shipping or returns, please send us a message:

Shopping cart

No products in the cart.